wtorek, 19 sierpnia 2014

Wakacje i nie tylko

Tak wiem ale tyle się działo az nie wiem czy teraz uda mi się to wszystko nadrobic.
Rok szkolny zakończyłam z promocją do klasy IV, trochę się boję bo jestem młodsza od moich kolegów z klasy a jeszcze w IV nas dzielą i rozdzielają na różne klasy. Ja wybrałam klasę judo i idą ze mną trzy koleżanki, z którymi chodziłam od pierwszej klasy.



A na ręce Pana Dyrektora złożyłam podziękowania w formie pięknej statuetki zrobionej przez Ciocie Lusię i Karolinę, za zbiórki nakrętek dla mnie.


Od pierwszego dnia wakacji uczęszczam do MDK na półkolonię, jest super jak resztą zawsze

Ale też chodziliśmy do zoo



na basen


Po drodze były tez moje urodziny ale to był pierwszy dzień wakacji u babci i spędziłam go nad morzem, dzień przed wyjazdem przyszła rodzina i dostałam chyba wszystkie lalki Monster High jakie są <3




w Malborku



w parku linowym





i codziennie nad morzem a to w Sztutowie, a to w Stegnie lub w Kątach Rybackich






i na spacerach po Elblągu



i Gdańsku






Byliśmy też z rodzicami w Zakopanem ale było fajnie


... a wakacje nadal trwaja ...

Ostatnio a szczególnie po powrocie z nad morza bardzo źle się czuję, bolą mnie od kaszlu plecy, mam więcej inhalacji, Pan dr na wizycie zaraz po powrocie powiedział że trzeba powtórzyć RTG, niestety zabieg usunięcia paznokcia też nie pomógł, w piatek kolejna wizyta i aż się boję. 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz