piątek, 9 września 2016

Wakacje i po wakacjach

Dawno nie pisałam, wiem, ale wciąż brak czasu :-(
W maju przeszłam operację ale czuję sie już dobrze, wszystko sie ładnie pogoiło i jestem szczęśliwa bo moge nosić a jest jeszcze tak cudownie ciepło, sandałki!
Niestety przez operację i inne duże wydatki nie pojechałam w tym roku nad morze ale fajnie bawiłam się w MDK na półkoloniach i troche odpoczywałam w domu.
W tym roku rozpoczęłam naukę w klasie 6. Od samego poczatku jest duzo pracy.
Czuje sie dobrze. Pogoda mi sprzyja, nie jest wilgotno. Wyniki ostatnie tez w normie także jest dobrze.
Na urodziny rodzice razem z Olą i Madzia zabrali mnie do Energylandii. Było fantastycznie!!!!!!! Korzystałam z każdej atrakcji w strefie ekstremalnej. Na jednej nawet dwa razy. Ale było fajnie.












Kolejną niespodzianka urodzinowa były warsztaty kulinarrne i sama robiłam swój urodzinowy tort. Super przygoda w Pracowni As w Kuchni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz